onsdag 21. desember 2011

Litt tøvprat

Jeg, som mange andre, har familie litt spredt utover Norges land, heldigvis er de fleste iallefall i nord, men dog... I går ettermiddag fikk jeg beskjed om at julegavene fikk skyss til nabobyen, i dag formiddag, så da ble det natt-jobbing på meg :o) La meg kl 6, og minstemann stod opp halv 7... En smuuule trøtt i dag...


Iallefall... Sånn ca kl 5 i natt ble disse trekt ut av vaskemaskinen.

Tennbrikettnisse
Julekurv med snop

Oppskriften på nissen er hentet herfra, og kurven er fra Drops sin julekalender. Fikk brukt opp en del restegarn på kurven. En befrielse å faktisk bli kvitt litt "gammelt" garn :o)


Nissefar har nå begynt sin reise til min far (det er en førjulspakke, så den er ikke pakket inn). Syns faktisk han ser litt skremt ut, får få pappa til å riste litt på øynene sånn at han ser litt gladere ut :o)



Da skal vi straks pynte pepperkakehuset, antar mesteparten av pynten havner i små mager...




Førjulshverdagslykke - å bli ferdig med LITT flere julegaver... (selv om det er mange igjen...)

Ingen kommentarer: