onsdag 5. oktober 2011

Hverdagsmiddag - pølse og spaghetti

Jeg er sikkert ikke den eneste som sliter med å finne på middag hver dag. I dag ble facebook redningen!


Bildet fant jeg på facebook, og etter litt søking, fant jeg det opprinnelige bildet her. Falt pladask for spaghetti-trollene, og vips var dagens middag klar! Ungene syns iallefall de var kjempemorsomme (mor også!)

Forberedelser - skikkelige pølsepinnsvin



Resultatet: pølse-spaghetti-troll :o)
Jeg brukte fullkornspasta, som vanligvis koker kjappere enn vanlig spaghetti, og vanlige pølser uten skinn. Ungene har nå slukt maten, i total taushet - en sjeldenhet her i gården :o)

Ha en fin onsdag - nå skal jeg straks i bursdagsselskap til en kollega, så ingen strikking/sying/hekling/osv i dag :o)

Hverdagslykke - god mat, vin, fliring og gode kolleger!

2 kommentarer:

Hekle Linda sa...

Så det bildet på Fjesboka jeg også.Skal lage det i morgen....Kjempe artig middag:))

Randi sa...

Jeg har også sett denne retten og tror jammen det blir middagen i dag :-) Tror ungene kommer til å elske det :-)